Second workshop „Advocacy. Marketing: promoting the image of the university libraries”

Untitled

The Second workshop „Advocacy. Marketing: promoting the image of the university libraries” will be organized on 13-14 June 2016, from 9.00. The workshop will be organized within the Project „Modernization of academic library services in Moldova” funded by the Norwegian Cooperation Programme in Higher Education with Eurasia, developed in partnership between the Academy of Economic Studies, University of Bergen, Norway, Transylvania University of Brasov, Romania and 18 university libraries from Republic of Moldova. Place:  The Academy of Economic Studies of Moldova, 59 Bănulescu Bodoni str., Chisinau.

The workshop program includes three modules: Marketing for Libraries, trainer Angela REPANOVICI, PhD. Prof. Transylvania University of Brasov, Romania; Media campaign to promote libraries, trainer Nelly ŢURCAN, PhD. Prof. Moldova State University; Policy, advocacy for libraries, trainer Manolis KOUKOURAKIS, PhD., Director of Library & Information Center, University of Crete, Greece.

You can register by following the link: http://goo.gl/forms/mRrQnP1eS1CXArt22.

Online transmission of the Workshop will be conducted by the Institute for Information Society Development Institute (IDSI).

Workshopul profesional nr.2 „Advocacy. Marketing: promovarea imaginii bibliotecilor universitare”

Stimați parteneri, avem deosebită plăcere să Vă invităm la Workshopul profesional nr.2 „Advocacy. Marketing: promovarea imaginii bibliotecilor universitare”, 13-14 iunie 2016, de la ora 9.00 în cadrul Proiectului „Modernizarea serviciilor bibliotecilor universitare din Moldova”, finanțat de Programul Norvegian de Cooperare cu Eurasia în domeniul învăţământului superior, realizat în parteneriat între 18 biblioteci universitare din Republica Moldova, Universitatea din Bergen, Norvegia şi Universitatea Transilvania din Brașov, România. Locaţie: Academia de Studii Economice a Moldovei, Biblioteca Ştiinţifică, Centrul Multimedia, str. Bănulescu Bodoni 59, Corp B, parter, bir. 105, Chişinău 2005, Republica Moldova.

Programul workshopului include 3 module: Activitatea de marketing din biblioteci, formator Angela REPANOVICI, dr. prof.  Universitatea Transilvania, Braşov, România; Campanie media pentru promovarea bibliotecii, formator Nelly ȚURCAN, dr. hab., conf.univ., Universitatea de Stat din Moldova; Politici, pledoarie pentru biblioteci, formator Manolis KOUKOURAKIS, dr., Directorul Bibliotecii Universității din Creta, Grecia.

Înregistrarea o puteți face urmând linkul: http://goo.gl/forms/mRrQnP1eS1CXArt22.

Transmisiunea on-line a workshopului va fi realizată de Institutul de Dezvoltare a Societăţii informaţionale (IDSI).

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s